- Badanie internetu - analizy, mapy, statystyki, wykazy
- Metodologia badania dostępności stron WWW, WCAG 2.0
- Ocena jakości, użyteczności i wiarygodności zasobów online
Kapera, Krzysztof; Kuziak, Mariusz (2005). Metody pomiarów i źródła błędów w badaniach oglądalności witryn internetowych. [W:] Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, pod red. Ewy Zeman-Miszewskiej. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2005, s. 105-116.
http://badanie.uek.krakow.pl/files/2005_Metody_pomiarow_i_zrodla_bledow_w_badaniach_ogladalnosci_witryn.pdf
Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Badania polskich użytkowników sieci Internet, badania firm
http://badanie.uek.krakow.pl/main/publikacje.html
No comments:
Post a Comment
Skomentuj